پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.
<-Text3->





متهم پرونده قتل دختر مهابادی در بازداشت است
نوشته شده در یک شنبه 20 ارديبهشت 1394
بازدید : 722
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

فرماندار مهاباد:

متهم پرونده قتل دختر مهابادی در بازداشت است

فرماندار مهاباد گفت: متهم حادثه مرگ دختر جوان مهابادی با قرار وثیقه سنگین در بازداشت است و با خاطیان این حادثه قاطعانه برخورد می شود.

به گزارش کوردپیام به نقل از سیلوانا نیوز، جعفرکتانی ظهر روز چهارشنبه(16اردیهشت) اظهار داشت: در حادثه ای که در هتل تارا شهرستان مهاباد اتفاق افتاد، دختر جوانی که در این هتل مشغول به کار بود جان خود را از دست داده است.

وی افزود: پرونده در دادگستری شهر مهاباد به یک قاضی قابل اعتماد و سخت گیر واگذار شده است وبنده در تماسها و دیدارهایی که با دادستان شهرستان مهاباد و قاضی این پرونده داشته ام تاکید کرده ام هر چه زوتر قضایای این پرونده معلوم شود.

وی در خصوص آخرین نتایج تحقیقات در خصوص این حادثه تصریح کرد: نیروی انتظامی و دادگستری به شدت مشغول تحقیقات در این خصوص هستند، اسناد و شواهد مربوط به این حادثه، فایل تماسهای صوتی جمع آوری شده اند، ولی به علت وجود پاره ای مسائل خانوادگی و شخصی تا کامل نشدن تحقیقات در خصوص پرونده، جزئیات آن را منتشر نمی کنیم چون اصلا اخلاقی نیست.

کتانی در ادامه تاکید کرد: متهم این پرونده دستگیر شده ودستور داده ام وثیقه سنگین برای متهم دستگیر شده تعیین شود تا از تأمین  آن ناتوان باشد و تا پایان تحقیقات در بازداشت باشد.

وی در خصوص هویت این متهم تصریح کرد: متهم بازرس و یا ناظر هیچ نهادی نبوده است. او مدتی قبل در هتل کویستان مهاباد مشغول به کار بوده و این هتل را در ارتقاء سطح استانداردهایش کمک کرده است و هتل تارا نیز به همین منظور متهم را به کار گرفته است و وی در این هتل مستقر شده است.

فرماندار مهاباد در خصوص شایعه های منتشر شده در شبکه های اجتماعی تاکید کرد: در دیداری که با خانواده قربانی این حادثه که از خانوادهای متدین و خوشنام مهاباد هستند، داشته ام، این عزیزان درخواست بررسی عادلانه پرونده این حادثه را داشته اند و اعلام کردند تنها از طریق قانون و دستگاه قضاء پیگیر پرونده هستند  و به مانند این خانواده داغدار بهتر است اجازه بدهیم این حادثه از طریق قانون پیگیری شود.

وی افزود: افکار عمومی مطمئن باشند که با خاطیان این حادثه برخورد قانونی خواهد شد و بنده به عنوان فرماندار پیگیر این پرونده هستم و تا احقاق حق و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه خانواده قربانی آن  را همراهی می کنم.

انتهای پیام /


:: موضوعات مرتبط: اخبار , حوادث و وقایع , ,



جزئیات عملیات انهدام تیم تروریستی در جنوب شرق کشور
نوشته شده در سه شنبه 18 فروردين 1394
بازدید : 626
نویسنده : محمد رضا نجفی

فرمانده نیروی زمینی سپاه تشریح کرد:
سردار محمد پاکپور جزئیات عملیات امروزصبح قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در انهدام یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، درپی انتشارخبرانهدام یک تیم تروریستی وهلاکت اعضای آن توسط رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه درجنوب شرق کشور سردار سرتیپ پاسدار محمدپاکپور در تشریح جزئیات این عملیات اظهار داشت: در پی اقدامات دقیق اطلاعاتی و کشف وشناسایی آثار تردد واستقرار یک تیم تروریستی وابسته به سرویس های جاسوسی بیگانه درارتفاعات منطقه "قصر قند" نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه عملیات انهدام این تیم تروریستی را با سرعت و قاطعیت آغاز و طی این عملیات سه نفر از اشرار مسلح را به هلاکت رساندند.
وی افزود: در این عملیات همچنین دو نفر از تروریست ها زخمی و تعدادی از آنها دستگیر شدند.
سردارپاکپور گفت: دراین عملیات خسارات سنگین به تروریست ها وارد شد و از آنها مقادیر زیادی سلاح و مهمات و تجهیزات ارتباطی و الکترونیکی از جمله 200 کیلوگرم موارد منفجره، فیتیله های انفجاری، مهمات کلاشینکف و تیربار، چاشنی های مکانیکی و کیت های الکترونیکی کشف و ضبط گردید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان با اعلام اینکه منطقه به طور کامل از لوث وجود تروریست های وابسته به استکبار جهانی پاکسازی گردید تصریح کرد: فرزندان ملت ایران در قرارگاه قدس این نیرو با اشراف و آمادگی همه جانبه خود با هر گونه اقدامی که بخواهد امنیت منطقه و مردم را به مخاطره بیاندازد با قاطعیت برخورد خواهد کرد


:: موضوعات مرتبط: اخبار , حوادث و وقایع , ,
:: برچسب‌ها: انهدام +ضد انقلاب+تیم تروریستی ,



بازدید : 430
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

در یادداشتی از حسین شریعتمداری:

دولت به «توافقنامه» تن داد؛ چرا از مردم پنهان می‌کند؟!/ آیا عبور علنی از خطوط قرمز نظام قابل تقدیر است؟!

آیا دروغگویی واضح به ملت در «بیانیه» خواندن یک توافق!تعلیق 20 هزار به 5 هزار سانتریفیوژ آنهم از نسل اول، تعهد 15 ساله برای کاهش غنی سازی از 10 هزار به 300 کیلوگرم، پذیرش پروتکل الحاقی و بازرسی PMD و ... قابل تقدیر است؟!


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: نقد تواقات هسته ای - توافق نامه هسته ای - ,



بازدید : 399
نویسنده : محمد رضا نجفی

فیلم قرائت بیانیه مشترک پایانی مذاکرات هسته ای ایران و ۵+۱ توسط محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران و فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فیلم قرائت بیانیه مشترک پایانی مذاکرات هسته ایران و 1+5 منتشر شد.

از مجموع راه حل های به تفاهم رسیده برای رسیدن به برنامه جامع اقدام مشترک منتشر شد.
در این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو گروه 1+5 متشکل از چین، روسیه، فرانسه، آمریکا، انگلیس وآلمان در چارچوب  عناصر مندرج در برنامه اقدام مشترک مورخ 24 نوامبر 2013 و متعاقب فرایند طولانی مذاکراتی پیچیده و طولانی در ابعاد فنی، حقوقی و سیاسی، به مجموعه ای از راه حل های لازم جهت نیل به برنامه جامع اقدام مشترک در شهر لوزان سویس دست یافتند. مجموعه  متضمن این راه حل ها جنبه حقوقی نداشته و صرفا راهنمای مفهومی تنظیم و نگارش برنامه جامع اقدام مشترک را فراهم خواهد ساخت.

بر این اساس تدوین برنامه جامع اقدام مشترک با مبنا قرادادن این راه حل ها در آینده نزدیک آغاز خواهد گردید.

 

تداوم برنامه هسته ای  از جمله غنی سازی

در چارچوب راه حل های موجود، هیچ یک از تاسیسات و فعالیت های مرتبط هسته ای متوقف، تعطیل و یا تعلیق نمی شود و فعالیت های هسته ای ایران در تمامی تاسیسات هسته ای از جمله نظنز، فردو، اصفهان و اراک  ادامه خواهد یافت.

این راه حل های جامع ،  ادامه برنامه غنی‌سازی در داخل کشور را  تضمین می کند و بر این اساس جمهوری اسلامی ایران قادر خواهد بود مطابق مفاد برنامه جامع اقدام مشترک تولید صنعنی سوخت هسته ای خود را برای تامین سوخت نیروگاه های هسته ای ادامه دهد.

بر اساس راه حل  به دست آمده ، دوره زمانی برنامه جامع اقدام مشترک  در خصوص برنامه غنی سازی ایران 10 ساله خواهد بود. در طول این مدت، تعداد بیش از  5000 ماشین سانتریفیوژ در نظنز به تولید مواد غنی شده در سطح 67/3  درصد ادامه خواهند داد.  ماشین های اضافه بر این تعداد و زیرساخت های مرتبط با آنها جهت جایگزینی با ماشین هایی که در طول این زمان آسیب می بینند جمع آوری و تحت نظارت آژانس نگهداری خواهد شد. همچنین ایران قادر خواهد بود ذخایر موجود مواد غنی شده خود را برای تولید مجتمع سوخت هسته ای  و یا صادرات آنها به بازارهای بین المللی در قبال خرید اورانیوم اختصاص دهد.

براساس راه حل های به دست آمده ایران برنامه تحقیق و توسعه خود را بر روی ماشین های پیشرفته ادامه خواهد داد و مراحل آغاز و تکمیل فرایند تحقیق و توسعه سانتریفیوژهای
ir-4، ir-5 ،6ir- و ir-8 را در طول دوره  زمانی 10 ساله برنامه جامع اقدام مشترک ادامه خواهد داد.

تاسیسات فردو

بر اساس راه حل های بدست آمده تاسیسات هسته ای  فردو به مرکز تحقیقات هسته ای و فیزیک  پیشرفته تبدیل خواهد شد. بیش از 1000 ماشین سانتریفیوژ و تمامی زیرساخت آنها  در فردو حفظ و نگهداری خواهند شد که از این میان دو آبشار سانتریفیوژ در چرخش خواهند بود. همچنین نیمی از تاسیسات فردو با همکاری برخی از کشورهای(1+5) به انجام تحقیقات پیشرفته هسته ای و تولید ایزوتوپ های پایدار که مصارف مهمی در صنعت، کشاورزی و پزشکی دارد،  اختصاص پیدا می کند.

راکتور تحقیقاتی آب سنگین اراک

مطابق راه حل های موجود؛ راکتور تحقیقاتی اراک آب سنگین باقی خواهد ماند و با انجام بازطراحی ارتقاء یافته و روزآمد خواهد شد. در باز طراحی راکتور ضمن کاهش میزان تولیدی پلوتونیوم، کارآیی راکتور اراک به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. بازطراحی راکتور اراک در چارچوب یک  برنامه زمان بندی مشخص و در قالب یک پروژه بین المللی مشترک تحت مدیریت ایران آغاز و پس از آن بلافاصله ساخت آن شروع و در چارچوب یک برنامه زمان بندی تکمیل خواهد شد. تولید سوخت رآکتور اراک و اعطای گواهی بین المللی سوخت راکتور از جمله موارد این همکاریهای بین المللی خواهد بود. از طرف دیگر، کارخانه تولید آب سنگین نیز مانند قبل به کار خود ادامه خواهد داد.

پروتکل الحاقی

ایران در جهت شفافیت و اعتماد سازی به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی را به صورت موقت اجرا نموده و در ادامه فرآیند تصویب این پروتکل طبق یک جدول زمانی در چارچوب اختیارات رییس‌جمهور و مجلس شورای اسلامی  به تصویب خواهد رسید.

لغو تحریم ها

براساس راه حل های بدست آمده، پس از اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک ، تمامی قطعنامه های شورای امنیت لغو خواهد شد و همه تحریم‌های اقتصادی و مالی چندجانبه اروپا و یکجانبه امریکا از جمله تحریم های مالی، بانکی، بیمه، سرمایه گذاری و تمامی خدمات مرتبط با آنها در حوزه های مختلف از جمله نفت، گاز، پتروشیمی وخودور سازی فورا لغو خواهند شد. همچنین تحریم ها علیه اشخاص حقیقی و حقوقی، سازمان ها، نهادهای دولتی و خصوصی تحت تحریم های مرتبط هسته ای ایران از جمله؛ بانک مرکزی، سایر موسسات مالی و بانکی، سوئیفت، کشتیرانی و هواپیمایی جمهوری اسلامی، کشتیرانی نفت به‌طور همه‌جانبه فورا برداشته خواهند شد. همچنین کشورهای عضو گروه (1+5) متعهد هستند از وضع تحریم های جدید در موضوع هسته ای خودداری نمایند.

همکاری های بین المللی :

همکاری های بین المللی هسته ای با جمهوری اسلامی ایران از جمله با اعضای 1+5 در حوزه ساخت نیروگاه های هسته ای، راکتور تحقیقاتی، گداخت هسته ای، ایزوتوپ های پایدار، ایمنی هسته ای، پزشکی و کشاورزی هسته ای و ... امکان پذیر و ارتقاء پیدا خواهند کرد. بر اساس برنامه جامع اقدام مشترک، دسترسی ایران به بازار جهانی، عرصه های تجاری، مالی، دانش فنی و انرژی نیز فراهم خواهد شد.

زمان بندی اجرا برنامه جامع اقدام مشترک

با پایان یافتن این مرحله از مذاکرات، تدوین پیش نویس برنامه جامع اقدام مشترک تا بازه زمانی 10 تیر در آینده نزدیک آغاز خواهد شد. با نهایی شدن متن، برنامه جامع اقدام مشترک در قالب قطعنامه ای در شورای امنیت سازمان ملل متحد مورد تایید قرار خواهد گرفت. جهت لازم الاجرا شدن برنامه جامع اقدام مشترک برای  تمامی کشورهای عضو سازمان ملل متحد، این قطعنامه همچون قطعنامه هایی که علیه ایران تصویب شده بودند تحت ماده 41 فصل هفتم منشور ملل متحد تصویب خواهد شد تا بتواند قطعنامه های قبلی را لغو کند.

طرف های برنامه جامع اقدام مشترک پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت، به یک دوره زمانی آماده سازی برای اجرای برنامه جامع اقدام مشترک نیاز خواهند داشت. پس از طی مرحله آماده سازی و همزمان با شروع به اجرای اقدامات هسته ای از سوی ایران در یک روز تعیین شده لغو تمامی تحریم ها به طور خودکار  به اجراء در خواهد آمد.

در چارچوب راه حل های به دست آمده ؛ برای بازگشت پذیری متقابل تعهدات مندرج در برنامه جامع اقدام مشترک در صورت نقض  تعهدات از سوی هر یک از طرف ها سازو کار لازم پیش بینی شده است.

برای دانلود فیلم قراعت بیانیه به شبکه خبر مراجعه نمایید(منبع شبکه خبر)


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: هسته ای- بیانیه هسته ای- قرائت بیانه هسته ای ,



ماهواره
نوشته شده در شنبه 1 فروردين 1394
بازدید : 617
نویسنده : محمد رضا نجفی



شیطان می ترساند و وعده دروغین می دهد
نوشته شده در شنبه 1 فروردين 1394
بازدید : 506
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

 

 

 

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: شطان زمان ,



جواب خواندنی سردار سلیمانی به ابوبکر البغدادی
نوشته شده در چهار شنبه 20 اسفند 1393
بازدید : 985
نویسنده : محمد رضا نجفی

جواب خواندنی سردار سلیمانی به ابوبکر البغدادی /عکس

ابوبکر البغدادی دریکی از خبطه های نماز جمعه گفته بود که اگر سردار قاسم سلیمانی را دستگیر کنیم مانند خلبان اردنی خواهیم سوزاند !!!

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از  صبح شفت، ابوبکر البغدادی دریکی از خبطه های نماز جمعه گفته بود که اگر سردار قاسم سلیمانی را دستگیر کنیم مانند خلبان اردنی خواهیم سوزاند !!! سردار سلیمانی هم در جواب این ادعای البغدای گفته است: اقای بغدادی زمانی که شما این حرف را « خطبه های نماز جمعه» می زدی بنده روبه روی شما در صف سوم بین جمعیت نشسته بودم.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , فرهنگی , حوادث و وقایع , ,
:: برچسب‌ها: البغدادی- داعش- حاج قاسم- سردار قاسم سلیمانی - جواب سردار به البغدادی ,



طرح جدید اسکناس 50000 ریالی
نوشته شده در یک شنبه 17 اسفند 1393
بازدید : 1108
نویسنده : محمد رضا نجفی

پوستر عاقبت نسیه فروشی / طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

نوشته شده توسط : خادم سایبری

با نزدیک شدن به ماراتون نفس گیر مذاکرات کم کم ابعاد پنهان توافقات صورت گرفته که دولت آن را از مردم ایران دور نگه داشته است به صورت یک شیب کاملا ملایم نمایان می گردد. نشانه های این شیب ملایم را می توان از تغییر ظاهر اسکانس های کشور مشاهده کرد.

 

 

طرح جدید اسکناس 50000 ریالی

پس از تغییر نماد ماهواره به کاسه سفالی در اسکناس پنج هزار ریالی، سازمان فضایی ایران منحل شد. این یعنی ایران باید به زمان پارینه سنگی برگردد و از عصر فناوری فاصله بگیرد و نباید در باشگاه فضایی هیچ جایگاهی داشته باشد.

پس از تغییر نماد نقشه و انرژی هسته ای به سردر دانشگاه تهران که ساخت شرکت ایرانی-اسرائیلی (شرکت آرمه) است بر روی اسکناس پنجاه هزار ریالی، بسیاری از فعالیت های هسته ای ایران به نفع اسرائیل تعلیق شد این یعنی باید با اسرائیل درتعامل باشیم.

و در آینده ای نه چندان دور: پس از اعلام رئیس جمهور محترم جناب آقای روحانی نسبت به کدخدایی آمریکا و بستن با آن کم کم باید منتظر تغییر عکس ناخدا به کدخدا بر روی اسکناس های ایران با توجه به تجارب گذشتهباشیم...


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,



حادثه دیگر در مدرسه های پیرانشهر اتفاق افتاد
نوشته شده در پنج شنبه 14 اسفند 1393
بازدید : 531
نویسنده : محمد رضا نجفی
حادثه دیگر در مدرسه های پیرانشهر اتفاق افتاد

این بار حادثه در مدرسه روستای شختان اتفاق افتاد و مدرسه در آتش سوخت

 

  امروز ظهر در اثر وزش باد مدرسه 26 نفره روستای شختان از توابع شهرستان پیرانشهر آتش گرفت.

 

   به گزارش کوردپیام، امروز ظهر در اثر وزش باد مدرسه 26 نفره روستای شختان از توابع شهرستان پیرانشهر آتش گرفت.

خبرها حاکی از آن است که این آتش سوزی به دلیل غیر استاندار بودن بخاری و وزش باد و استفاده از بخاری نفتی اتفاق افتاده و پس از شعله ور شدن بخاری با تلاش 2 معلم و نیروهای بسیج پایگاه شختان آتش مهار شده و آسیب جانی متوجه دانش آموزان نشده است اما خسارت مالی داشته است.

اکثر ناظران اجتماعی، رسانه ها و مسئولان آموزش و پرورش توافق دارند، استفاده از بخاری نفتی و سیستم های گرمایشی غیر استاندارد در مدارس دلیل آتش سوزی در مدارس است.

انتهای پیام /

:: موضوعات مرتبط: اخبار , حوادث و وقایع , ,
:: برچسب‌ها: حادثه دیگر در مدرسه های پیرانشهر اتفاق افتاد ,



بازدید : 526
نویسنده : محمد رضا نجفی
خبری از مستمری و معلم خصوصی نیست

گلایه‌های خانواده‌های شین‌آبادی از وعده‌های محقق نشده +تصاویر

 

 12 خانواده دانش آموزان شین‌آبادی شنبه 9 اسفندسال93 با حضور در مقابل ساختمان آموزش و پرورش خواستار دیدار با وزیر برای طرح مشکلاتشان شدند.

 

  

 
 
 
   

 

ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۱، یک کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین‌آباد از توابع شهرستان مرزی پیرانشهر دچار آتش سوزی شد و از ۳۷ نفر دانش آموزان آن ۲۹ نفر دچار سوختگی شدند.
حادثه زمانی روی داده که بخاری نفتی این کلاس دچار آتش‌سوزی شد و تلاش سرایدار مدرسه برای خاموش کردن آن با استفاده از کپسول آتش‌نشانی موثر واقع نشد. سرایدار مدرسه وقتی نتوانست آتش را خاموش کند، اقدام به انتقال بخاری به بیرون از کلاس کرد که در این موقع بخاری منفجر شد و آتش به تمام سطح کلاس سرایت کرد.


حال که دو سال و سه ماه از این حادثه گذشته است و علی رغم تمام تبلیغات رسانه‌ای دولت و آموزش و پرورش مبنی برخدمات ویژه‌ای که برای بچه‌های شین‌آباد در نظر گرفته شده است، تجمع امروز صبح کودکان آسیب دیده و خانواده هایشان در وزارت آموزش و پرورش نشان از عدم رضایت و اعتراض آنها دارد.

 پدر یکی از  کودکان آسیب دیده در گفتگو با مشرق عنوان کرد: در طی یکسال و دوماهی که از این حادثه گذشته است آموزش و پرورش نسبت به تعهداتی که به دانش موزآن شین آبادی داده است، بی توجه بوده و اقدامات اندکی هم که نسبت به این دانش آموزان صورت گرفته خیلی لنگان لنگان و با سستی بوده است.


وی گفت: بحث درمانی هم قرار بود در بهترین بیمارستان‌های کشور و در بخش خصوصی صورت بپذیرد ولی این بچه ها گاهی از صبح منتظر پزشک می‌مانند در حالیکه قرار بر این بود که این بچه ها به صورت ویژه درمان شوند. هم چنین قرار بود که مستمری مادام العمر برایشان در نظر گرفته شود و نیز بیمه بیکاری به این  خانواده ها تعلق بگیرد که این موضوعات هیچکدام عملیاتی نشده است.

این پدر حادثه دیده افزود: بحث تحصیل دانش آموزان نیز مطرح است که آموزش پرورش به این موضوع نیز توجه خاصی نشان نداده است. یکی از این بچه ها الان حدود یکماه است که نه معلمی به آنها مراجعه کرده و نه کسی وضعیتشان را پیگیری کرده است، مراجعه به آموزش پرورش استان و وزارتخانه هیچ نتیجه ای در بر نداشته است این در حالیست که وزیر عقیده دارد که 40 هزار نیروی مازاد دارد که باید تعدیل نیرو شوند.



وی خواستار شد دولت به وعده هایی که داده عمل کند ما تا الان دهها تماس از خارج از کشور داشتیم که مردم خیری هستند که بخواهند این کودکان را درمان کنند اما به خاطر امیدی که به دولت آقای روحانی بسته بودیم همه این پیشنهادها را رد کردیم متاسفانه تدبیر این دولت هنوز نتیجه برای این بچه ها نداشته است. 



آمنه راد یکی از دانش آموزان مدرسه شین آباد است که دچار سوختگی شدید شده است، وی که در این تجمع حضور داشته به مشرق گفت: تا به حال برای ما کاری انجام نشده، الان هم که اینجا هستیم اجازه نمی دهند که وزیر را ببینیم بعضی از دوستان ما یکماه هست که معلمی به آنها سر نزده نه حق بیکاری پدر و مادرهایمان داده می شود و نه مستمری خودمان.

وی درباره وضعیت تحصیل خود و همکلاسی هایش گفت: درس خواندنمان جوری هست که انگار ترک تحصیل کرده ایم و درس نمی خوانیم چون هیچ نظمی در درس خواندمان وجود ندارد. درمانمان هم زیاد خوب پیش نمی رود دکتر فاطمی که پزشکمان بود تا الان رئیس بیمارستان بود و کارهایمان بهتر پیش می رفت از وقتی ایشان رفته اند دیگر وضعیت درمانیمان هم خوب پیش نمی رود.


این دانش آموز هم چنین در ادامه گله مندی اش از رسیدگی های دولت گفت: فقط دیه را به ما داده اند آن هم نه به همه بچه ها به بعضی ها هم نصف دیه را داده اند و می گویند زیاد است همه آن را نمی توانیم پرداخت کنیم. آقای حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش می گفت می فرستیمتان خارج اما الان همه ما مشکلات پوستی داریم وما را به خارج نفرستاده اند،  آنجا کمتر از بیست روز خوب می شویم اما اینجا شش سال طول می کشد.  


      
مشرق
 
انتهای پیام /

:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: گلایه‌های خانواده‌های شین‌آبادی از وعده‌های محقق نشده +تصاویر ,



بازدید : 538
نویسنده : محمد رضا نجفی

خاک وطن میزبان ۵۸ شهید دفاع مقدس/ وعده دیدار ۱۱ اسفند

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکرهای طیبه و مطهر ۵۸ شهید دوران دفاع مقدس خبر داد.

۱۵:۲۹ ۱۳۹۳/۱۲/۹

 

 
 

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از ورود پیکرهای طیبه و مطهر ۵۸ شهید دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: این ابدان مطهر روز دوشنبه ۱۱ اسفند ۹۳ از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند.

وی افزود: این پیکرهای مطهر و آسمانی طی روزهای گذشته در مناطق عملیاتی فاو، ابوفلوس، مجنون، شرق دجله (جاده خندق) و زبیدات تفحص شده‌اند.

سردار باقرزاده اضافه کرد: در طول دوره اخیر اجساد ۲۵۶ سرباز عراقی نیز در خاک عراق کشف و به مقامات آن کشور تسلیم شده است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این اخبار، ادامه داد: امیدواریم در آیین استقبال از ورود ابدان مطهر ۵۸ شهید دوران دفاع مقدس، حضور پرشور کاروان‌های راهیان نور و مردم شهرهای مرزی آبادان و خرمشهر بر شکوه مراسم استقبال از آنان بیفزاید.

وی توضیح داد: پیکرهای مطهر و آسمانی این شهدای هشت سال دفاع مقدس، در شامگاه سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ مورد استقبال مردم شریف شهر بندر امام خمینی (ره) قرار می‌گیرد و پس از آن به معراج شهدای اهواز منتقل خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , فرهنگی , ,
:: برچسب‌ها: شهدای گمنام - ورود شهدای گمنام به کشور از حاج عمران ,



بازدید : 457
نویسنده : محمد رضا نجفی

فتح عرصه جدید موشکی/ "موشک‌ زیرآبی سپاه" را بیشتر بشناسید + تصاویر

موشک‌ شلیک شدهکروز است نه بالستیک.

۱۵:۴۲ ۱۳۹۳/۱۲/۹

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، رزمایش پیامبر اعظم9 سپاه پاسداران روز گذشته با رونمایی از یک موشک جدید و راهبردی در تنگه هرمز به پایان رسید. این رزمایش از روز چهارشنبه آغاز و 3 روز در شمال تنگه هرمز و جاسک ادامه یافت.

رونمایی از موشکی که در روز آخر با موفقیت شلیک شد، نگاه‌ها را به این خود جلب کرد، موشکی که طبق فیلم منتشر شده، از زیر آب شلیک شده و به سوی هدف حرکت می‌کند.

دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه درباره این موشک می‌گوید: ورود این سلاح جدید نقش بسیار تعیین‌کننده‌ای در افزایش قدرت دریایی ما برای مقابله با تهدیدات علیه انقلاب اسلامی و به‌ طور مشخص شیطان بزرگ آمریکا دارد.


لحظاتی پس از خروج موشک از زیر آب

فرمانده نیروی دریایی سپاه، هیچ نام و مشخصاتی از این موشک ذکر نکرده و بیان ویژگی‌ها و مشخصات آن را به سال‌های بعد موکول کرده است.

** بررسی موشک

موشک شلیک شده از زیر آب خارج می‌شود، این درحالی است که تاکنون، هیچ کدام از نیروهای نظامی در ایران، موشکی تست نکرده بود که از زیر آب شلیک شود اما حالا، نیروی دریایی سپاه برای اولین بار این موشک را شلیک کرده است.

موشک‌هایی که از زیر آب شلیک می‌شوند، به دو دسته بالستیک و کروز تقسیم می‌شوند و در حال حاضر 6 کشور روسیه، آمریکا، چین، هند، انگلیس و فرانسه، تنها تولید کنندگان موشک‌های بالستیک با قابلیت شلیک از زیردریایی به شمار می‌روند.

کشورهای دارنده موشک‌های بالستیک زیردریایی پرتاب به ترتیب بیشترین داندگان:

1- روسیه: 12 نوع

2- فرانسه: 6 نوع

3- آمریکا: 4 نوع

4- هند: 3 نوع

5- چین: 2 نوع

6- انگلیس: 2 نوع

با توجه به اینکه موشک‌های زیردریایی پرتاب،به 2 نوع بالستیک و کروز تقسیم می‌شوند، فناوری متفاوتی هم دارند. در حال حاضر، فقط 4کشور روسیه، هند، آمریکا و کره‌جنوبی تولیدکنندگان موشک‌های کروزی هستند که از زیردریایی پرتاب می‌شوند. این کشورها در مجموع حدود 11 موشک را تولید کرده‌اند.

 

اما بررسی موشک شلیک شده توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران، با توجه به نوع حرکتش و اینکه موشک لحظاتی پس از خروج از زیر آب، زاویه زیادی گرفته و کاهش ارتفاع می‌دهد، به نحوی که در ثانیه انتهایی فیلم، موشک با زاویه‌ای اندک، تقریبا موازی با آب قرار می‌گیرد؛ این نشان می‌دهد که موشک‌ شلیک شده کروز است نه بالستیک.

                                                        جدول کشورهای تولید کننده موشک کروز زیردریایی پرتاب

کشور سازنده

برد

سرعت

وضعیت

روسیه

از 500 کیلومتر

1.6 تا 2.5 ماخ

فعال

آمریکا

از 1300 تا 2500 کیلومتر

550 متر بر ثانیه

فعال

روسیه-هند

300 کیلومتر

7 ماخ

فعال

کره‌جنوبی

500 کیلومتر

1.2 ماخ

فعال

نیروی دریایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با رونمایی از این موشک، پنجمین تولید کننده موشک‌های زیردریایی پرتاب جهان شده است، موشک‌هایی که قطعا در زمان جنگ و نبردهای دریایی، بسیار کارآمد است.

دود خروجی از موتورهای موشک، نشان می‌دهد که موشک از بوسترهای کمکی برای پرواز استفاده می‌کند. معمولا بوسترها پس از جدا شدن موشک از لانچر و رسیدن موشک به سرعت مناسب از بدنه جدا می‌شوند

 

معرفی بوستر:موشک رعد(راست)و موشک سپاه(چپ)/به بوستر زیر بدنه موشک رعد و بوستر بالای موشک سپاه که با آتش زیاد همراه است، دقت کنید

(توضیح:: انتخاب تصویر موشک رعد، ارتباطی با موشک جدید سپاه ندارد و فقط برای نشان دادن و معرفی بوستر یک موشک است)

خروج دود زیاد از بالای موشک جدید سپاه که با آتش زیاد همراه است، مربوط به یک بوستر یا پیشران کمکی است که روی بدنه موشک نصب شده است. البته در برخی موشک‌ها، بوستر از موشک جدا نمی‌شود ولی در بسیاری از موشک‌ها، بوستر جداشونده است اما در فیلم منتشر شده توسط سپاه، تا لحظه پایانی فیلم، بوستر از بدنه جدا نمی‌شود که این خود حاوی نکته مهمی است.

نکات فنی دیگری در مورد موشک جدید نیروی دریایی سپاه وجود دارد که بیان آنها به زمان دیگری که اطلاعات و تصاویر بیشتری از موشک منتشر شد، موکول می‌شود اما در پایان به این جمله دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه که قبل از انتشار فیلم شلیک موشک جدید سپاه، بیان شده است، بیشتر دقت کنید: " مسلما در رزم‌های دریایی با دشمنان، این سلاح نقش به‌سزایی را ایفا خواهد کرد و انشاالله در سال‌های بعد شاید کمی از ابعاد وجودی این سلاح را توضیح دهیم.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: موشک،بالستیک،کروز، رزمایش سپاه، موشک شلیک شده در رزمایش سپاه ,



انهدام ماکت ناو آمریکایی با موشک سپاه
نوشته شده در پنج شنبه 7 اسفند 1393
بازدید : 494
نویسنده : محمد رضا نجفی
انهدام ماکت ناو آمریکایی با موشک سپاه
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۵
مرجع : خبرگزاری فارس
نهمین رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در تنگه هرمز و خلیج فارس با رمز یا محمد رسول‌الله(ص) آغاز شد.
 
به گزارش افکارنیوز، رزمایش بزرگ پیامبر اعظم ۹ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لحظاتی قبل با رمز یا محمد رسول الله(ص) آغاز شد.
 

:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: انهدام ماکت ناو آمریکایی با موشک سپاه - رزمایش- سپاه-نهمین رزمایش سپاه تنگه هرمز ,



کاریکاتورهای درخصوص گرانی نان
نوشته شده در چهار شنبه 6 اسفند 1393
بازدید : 561
نویسنده : محمد رضا نجفی


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اجتماعی , ,



زنان مبارز کرد در خط مقدم با داعش
نوشته شده در جمعه 1 اسفند 1393
بازدید : 558
نویسنده : محمد رضا نجفی

زنان مبارز کُرد در خط مقدم+تصاویر

کمتر از ۲ کیلومتر با تروریست‌های داعش فاصله دارند، آن هم با هدف باز کردن یک کریدور انسانی، روزانه به طور پی در پی مواضع تروریست‌های داعش را هدف قرار می‌دهند و آنها را ناچار به عقب‌نشینی می‌کنند، زیرا نمی‌خواهند اجازه دهند که خون شهیدانشان پایمال شود، اینها زنان مبارز کُرد هستند.

 

     

 

آفتاب: سوزدار فرمانده نیروهای ی.پ.ژ در محور روستای فریسه در 50 کیلومتری کوبانی است، محوری که او و نیروهایش در آن مستقر هستند خط مقدم نبرد با داعش است و فاصله 2 کیلومتری با تروریستهای تکفیری و بعثی داعش دارند. 

 

وی ضمن استقبال از حضور رسانه‌های ایرانی برای پوشش نبرد با تروریست‌ها می‌گوید: ما از ساکنان روستای فریسه خواسته‌ایم خانه‌هایشان را ترک کنند چون هر روز بین ما و تروریست‌ها درگیری وجود دارد، آنها از تانک و زره‌پوش هم استفاده می‌کنند و ما هم در مقابل به آنها پاسخ می‌دهیم. 

 

به گزارش فارس، سوزدار در خصوص حضور زنان در صفوف مبارزه با داعش می‌گوید: ما برای آزادی ملتمان از چنگال تروریست‌ها می‌جنگیم و خوشحال هستیم که در کنار مردان در صف مقدم مبارزه می‌کنیم.

 

این فرمانده نیروهای زن مبارز در خصوص نحوه پیوستن زنان به صفوف ی.پ.ژ می‌گوید زنان حتما باید 18 سال تمام داشته باشند تا آنها را بپذیریم و بعد از آموزش در طول جبهه‌ها توزیع می‌شوند، امروز آنها نه برای پول بلکه برای حراست از شرف خویش مبارزه می‌کنند.

 

در ارتباط با اینکه آیا این نیروها حقوقی هم دریافت می‌کنند، می‌گوید: نخیر آنها پولی نمی‌گیرند و تنها به صورت ماهیانه مبالغی برای تامین نیازهای روزمره خود دریافت می‌کنند و اگر کسی مشکلی هم داشته باشد در حد توان به آنها کمک می‌شود.

 

در خصوص ازدواج این نیروها هم او می‌گوید، کسی از نیروها ازدواج نمی‌کند چون اگر ازدواج کنند نمی‌توانند به مبارزه ادامه دهند و لازم است برای کیان خانواده در کنار شوهران خویش قرار بگیرند اما امروز آنها تصمیم گرفته‌اند که در صف مقدم بجنگند.

 

در پاسخ به این سوال که تروریست‌های تکفیری فتوا داده‌اند که اگر به دست زنان کرد کشته شوند به بهشت نمی‌روند چنین جواب می‌دهد که ما آنها را تروریست می‌دانیم و به جهنم می‌فرستیم، باکی نداریم آنها چه می‌گویند، اجازه نمی‌دهیم حتی یک قدم در این سرزمین پیشروی بکنند.

 

 تانیا هم می‌گوید 18 سال دارد و یکی از مبارزین در صفوف زن در خط مقدم می باشد.او یکسال است که به جبهه‌ها آمده و به صفوف همقطارنش در مبارزه با تروریسم پیوسته است.

 

او می‌گوید، مبارزان ما در کوبانی فداکارانه مقاومت می‌کنند و ما هم در 50 کیلومتری کوبانی با هدف باز کردن یک کریدور انسانی و رساندن کمک به شهر مقاومت روزانه به طور پی در پی مواضع تروریستان داعش را هدف قرار داده  و آنها را ناچار به عقب‌نشینی می‌کنیم و هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد خون شهیدانمان پایمال شود.

 

وی در خصوص نبرد نبرد نزدیکی که با تروریستهای داعش دارند هم می‌گوید، کمتر از 2 کیلومتر با تروریست‌های داعش فاصله داریم. در این مدت ما توانسته‌ایم 8 کیلومتر پیشروی کنیم و منتظر دستور هستیم تا به حملات خود ادامه دهیم، ما شک نداریم که در هر صورت مقاومت پیروز میدان خواهد بود.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: زنان مبارز - زنان و داعش- زنان کرد و مقاومت- تحولات رعاق و سوریه ,



جنایات داعش در مناطق سنی نشین به روایت تصویر
نوشته شده در پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 1512
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

جنایات داعش در کردستان عراق به روایت تصویر

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,



بازدید : 986
نویسنده : محمد رضا نجفی

عکس زنان شجاعی که با گروهک تروریستی داعش می جنگند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: زنان شجاه-زنانی که با داعش می جنگند- داعش و جنگ و مبارزه زنان- پاسخ جنایات داعش توسط زنان ,



بخشنامه تبعیض آمیز جهانگیری درباره حقوق کارمندان
نوشته شده در چهار شنبه 29 بهمن 1393
بازدید : 563
نویسنده : محمد رضا نجفی

جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با مهر با اشاره به بخشنامه دولت برای افزایش 25 تا 35 درصدی فوق‌العاده شغل کارمندان ستادی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی گفت: دولت هر ساله در قانون بودجه سالانه درصد حقوق کارمندان را اعلام می کند، بر همین اساس امسال نیز افزایش حقوق کارمندان 14 درصد در نظر گرفته شد. این در حالی است که قانون خدمات کشوری می گوید باید به نرخ تورم، حقوق کارمندان افزایش یابد.

. در این حالت سطح کیفی خدمات افزایش و تعرفه های آنها متناسب با خدمات می‌شود. راه حلی برای رونق تلفن‌های ثابت با راه اندازی نسل سوم و چهارم تلفن همراه در کشور، یکی از مسائلی که بسیار مورد توجه قرار گرفته، تولید و ارایه محتوای مناسب با شرایط و فرهنگ کشور به کاربران شبکه‌های باند وسیع است، لذا با توجه

 

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق قانون خدمات کشوری پرداخت هرگونه وجه خارج از چارچوب این قانون ممنوع و دخل و تصرف در بیت‌المال است.

کنونی در بازار رقابت به افزایش تعداد کابرانش نیز منجر شود. یکی از مواردی که می تواند اپراتورهای اصلی را در انجام ارایه خدمات مناسب به کاربران یاری رساند؛ راه‌اندازی اپراتورهای مجازی تلفن همراه است. لزوم تعجیل در صدور پروانه راه‌اندازی ایران به عنوان یکی از کشورهایی که به تازگی اقدام به راه اندازی ن

 

عضو کمیسیون آموزش تصریح کرد: در این فصل از سال بخشنامه دولت در اختصاص 35 درصدی فوق‌العاده شغل به دستگاه‌های ستادی وزارتخانه‌ها امری غیرمعمول است. این در حالی است که دستگاه‌‌های ستادی در پایتخت یا برخی مراکز استان‌ها مستقر می باشد و دستگاه‌های صف در روستاها و شهرهای کوچک مستقر هستند، کارمندان پایتخت یا مراکز استان‌ها درآمد بیشتری داشته و پاداش و اضافه‌کار دریافت می کنند که کارمندان روستاها و شهرهای کوچک از آن محروم می‌باشند.

ح) حالت به واحده طول در تحفیف و چالش اصلی اپراتورها ارتقای شبکه‌های ارتباط سیار به نسل سوم و چهارم با مباحثی چون محتوا و نحوه ارایه سرویس‌های مناسب همراه بود. یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی که برای یک اپراتور مطرح می‌شود این است که با توجه به زیرساخت های موجود چه سرویس‌هایی را می تواند به کاربران خود

 

وی با انتقاد از عدم پرداخت فوق‌العاده شغل به فرهنگیان گفت: ستاد آموزش و پرورش در پایتخت مستقر است و کاری انجام نمی دهد، معلمان جزء ستاد نیستند و بار اصلی کار آموزش و پرورش روی دوش آنها است.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی که دولت بارها اعلام کرده پولی برای افزایش حقوق فرهنگیان و یا معوقات آنان ندارد، پرداخت فوق‌العاده شغل به ستادها چیزی جز باندبازی و گروه‌بازی نیست.

نماینده مردم رشت اضافه کرد: ستادهای وزارتخانه‌ها به دولت نزدیک هستند و در پایتخت مستقر می‌باشند، این تبعیض آشکاری است و مجلس نباید اجازه دهد.

به گزارش مهر، در جلسه نوبت عصر مجلس شورای اسلامی، بندی در خصوص افزایش عوارض آب بررسی می شد که قاضی‌پور درخواست حذف آن را مطرح کرد.

وی با این استدلال که از مردم پول می گیرید و به برخی کارمندان نورچشمتان فوق‌العاده شغل می‌دهید، از این عملکرد دولت انتقاد کرد.

در ادامه نیز جبار کوچکی‌نژادف نماینده مردم رشت در موافقت با سخنان قاضی پور از تخلف دولت خبر داد و این اقدام را خلاف قانون دانست.

در ادامه نماینده دولت در مجلس، از اظهارات کوچکی‌نژاد و قاضی‌پور انتقاد کرد و این بخشنامه را جزء اختیارات دولت خواند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: افزایش حقوق کارمندان - میزان افزایش حقوق - تبعیض ,



داعش امیران مکه و مدینه را منصوب کرد!
نوشته شده در سه شنبه 28 بهمن 1393
بازدید : 531
نویسنده : محمد رضا نجفی

داعش امیران مکه و مدینه را منصوب کرد!


خلیفه خود خوانده داعش برای مکه و مدینه امیر تعیین کرد!

 

 

ابوعمر التونسی، سخنگوی داعش به نقل از «ابوبکر بغدادی» سرکرده این گروه تروریستی از تعیین چند امیر برای مناطق مختلفی مانند مدینه منوره و مکه مکرمه خبر داد.

گروه تروریستی داعش تصاویری را از بیعت افراد سیاهپوش و نقابدار با امیر داعش در مکه منتشر کرد.

سایت خبری «پانوراما میدل ایست» با اعلام این خبر افزود این اقدام داعش، موجی از نگرانی را در عربستان در خصوص گسترش فعالیت گروه‌های جنایتکار به ویژه در سایه اوضاع شکننده سیاسی این کشور پس از مرک ملک عبدالله، به وجود آورده است./جمهوری اسلامی

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: داعش- جنگ عراق و داعش ,



بازدید : 563
نویسنده : محمد رضا نجفی

خانم تک تیراندازی که جانباز 75 درصد است/خاطراتم اشك رئيس‌جمهور را درآورد


امینه وهاب زاده تنها زن ایرانی امدادگر و تك‌تیر انداز گروه جنگ‌های نامنظم شهید چمران به دليل تسلط بر زبان عربي در عمليات‌هاي زيادي دوشادوش مردان مبارز جنگید و اكنون با 75 درصد عارضه شيميايي روزگارش را با ياد و هم صحبتي با شهدا و رزمندگان مي‌گذراند.

 

 

دردهایش را مي‌شود در کلامش فهمید، هر چند زخم‌ها ، تاول‌های شیمیایی ، سرفه‌ها و دستگاه اکسیژنش هم حکایتی از درد دارد از مبارزاتش از سال‌های پیش از انقلاب و دفاع مقدس می گوید. از همرزم بودنش با شهید چمران و صیاد شیرازی ، حسن باقری و شهید همت اما از زمان شهادت شهید چمران که می‌گوید بغض راه گلویش را می بندد و اشک می‌ریزد. خودش می‌گوید وقتی خبر شهادت شهيد چمران را شنيدم انگار زينب بودم كه داغ برادر ديدم.
از آمدن سرزده رئيس جمهور به منزلش كه پرسيدم، گفت: رئيس جمهور هم با شنيدن خاطراتم اشك ريختند. بی ادعا آمدیم، بدون تعیین مزد كار كردیم و داشته‌هایمان را صرف انقلاب كردیم و از این معامله راضی هستیم. پس از این نیز با اینكه دارایی و توان جسمی نداریم اما در صورت لزوم سینه خیز هم به میدان مبارزه می رويم.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , فرهنگی , ,
:: برچسب‌ها: جنگ- چریک - ,



بازدید : 633
نویسنده : محمد رضا نجفی
در پیامی خطاب بە رهبر انقلاب؛

کوسرت رسول علی: کُردهای عراق خود را مدیون جمهوری اسلامی ایران می دانند

 

 معاون اول دبیر کل اتحادیە میهنی کردستان (یکیتی) طی پیامی، سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب‌ اسلامی ایران را خدمت مقام معظم رهبری تبریک گفت.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: کردستان - پیر انشهر ,



بازدید : 721
نویسنده : محمد رضا نجفی

آتش سوزی مدرسه و اقدام عملی سپاه مدیریت جهادی

 

فرمانده سپاه شهرستان پیرانشهر سردار علی شکوری در اولین ساعات بروز سانحه آتش سوزی در مدرسه روستای شختان ضمن بازدید از محل حادثه و بررسی دلایل آن دستور بازسازی سریع مدرسه مربوطه را به بسیج سازندگی صادر کردند .
بدنبال این دستور اکیپ جهادی و سازندگی سپاه شهرستان پیرانشهر بلافاصله در محل حاضر و کار بازسازی این مدرسه را آغاز کردند . به گفته عیسی عبدالعلی پور مسئول بسیج سازندگی سپاه پیرانشهر، مدرسه فوق با توجه به تاکیدات فرماندهی در خصوص آماده نمودن هر چه سریعتر مدرسه و جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان طی 2 روز آینده تحویل اداره آموزش و پرورش داده می شود

:: موضوعات مرتبط: اخبار , فرهنگی , ,
:: برچسب‌ها: شین اباد -باز سازی مدرسه شین اباد ,



محمدرضا رحیمی به اوین منتقل شد
نوشته شده در یک شنبه 26 بهمن 1393
بازدید : 545
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران با توجه به قطعیت حکم محکومیت محمدرضا رحیمی معاون اول سابق رئیس جمهور دایر بر تحمل 5 سال حبس، سرپرست اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت دستور اجرای حکم حبس را از طریق نیروی انتظامی صادر کرد.

بر این اساس ماموران پلیس در تاریخ 93/11/26 با حضور در محل سکونت محکوم علیه وی را فراخوانده و پس از تفهیم موضوع اجرای حکم، نامبرده جهت تحمل حبس به زندان اوین معرفی شد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اقتصادی , ,
:: برچسب‌ها: رحیمی - محمد رضا رحیمی- زندان -زندانی شدن رحیمی-معاون اول سابق رئیس جمهور ,



حضور حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی 22 بهمن
نوشته شده در یک شنبه 26 بهمن 1393
بازدید : 556
نویسنده : محمد رضا نجفی

به گزارش»شیعه نیوز»، مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های گروهی در منطقه و جهان داشته است.شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند: ملت ایران اسلامی، دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه صنعت دفاعی به‌ویژه اقتدار موشکی را نماد قدرت بازدارندگی و غیرقابل مذاکره می‌دانند. ...

۱۸:۴۷ ۱۳۹۳/۱۱/۲۶

 

 
 
 
به گزارش»شیعه نیوز»، مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های گروهی در منطقه و جهان داشته است.
 
شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند: ملت ایران اسلامی، دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه صنعت دفاعی به‌ویژه اقتدار موشکی را نماد قدرت بازدارندگی و غیرقابل مذاکره می‌دانند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: حاج قاسم سلیمانی- 22 بهمن -راهپیمائی 22 بهمن ,



بازدید : 516
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

 

طرف ایرانی منطقی عمل کرده؛ اما طرف مقابل باج خواهی می‌کند

 

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی، تأکید کردند: ملت ایران در روز ۲۲ بهمن نشان خواهد داد که زیر بار حرف زور نمی رود و پاسخ هر تحقیر کننده ای را نیز با ضربه متقابل خواهد داد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: مذاکرات هسته ای - سخنرانی مقام معظم رهبری- دیدار همافران با رهبری ,



بازدید : 512
نویسنده : محمد رضا نجفی
پاسداری از خون شهدا وظیفه همه ماست؛

بیانیه خانواده های شهدا پیرانشهر در جواب سخنان فرماندار تکاب

 

 امام جمعه پیرانشهر گفت: شهادت یعنی وارد شدن به حریم خلوت الهی و شهادت هدیه ای از طرف خداوند برای کسانی که لایق هستند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: توهین به شهدا ، بیانیه خانواده های شهدای پیرانشهر- محکومیت سخنان فرماندار تکاب ,



بازدید : 580
نویسنده : محمد رضا نجفی

مسعود بارزانی به دیدار این مادر رفت؛ گزارش ویژه- مادری که سه فرزندش را در جنگ داعش از دست داد.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: داعش،پیشمرگان،بارزانی، عراق ، داعش در عراق ، داعش در کردستان عراق ,



بازدید : 561
نویسنده : محمد رضا نجفی
خیلی از شهداء اصلا شهید نشده اند/ مشروح اظهارات فرماندار در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر؛

اهانت بی سابقه فرماندار تکاب به ارزش ها و خانواده های شهدا

 

 اخیرا در آستانه دهه مبارک فجر و در جلسه ای که به مناسبت هماهنگی برنامه های گرامیداشت دهه فجر برگزار شد؛ فرماندار تکاب در اهانت بی سابقه ای به ارزش ها و خانواده های شهدا در شهادت برخی از شهدا تشکیک کرد.

 

 

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,



عیدی کارمندان دولت
نوشته شده در پنج شنبه 16 بهمن 1393
بازدید : 550
نویسنده : محمد رضا نجفی

/اختصاصی فارس/

عیدی کارمندان دولت ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد

عیدی آخر سال کارمندان و بازنشستگان دولت ۶۰۰ هزار تومان تعیین شد.                 

 
 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس طبق قانون مدیریت خدمات کشوری عیدی آخر سال 93 کارمندان دولت تعیین شد.

براین اساس یک منبع آگاه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از عیدی 600 هزار تومانی کارمندان در سال جاری خبر داد.

همچنین سال گذشته نیز عیدی کارمندان 503 هزار تومان تعیین شده بود.

انتهای پیام/ب


:: موضوعات مرتبط: اخبار , اقتصادی , ,



بازدید : 553
نویسنده : محمد رضا نجفی

سردار وحیدی: سازمان صنایع هوافضا آماده جهش به مراتب بالاتر است

با پرتاب ماهواره فجر وارد نسل جديد پرتاب ماهواره‌هاي ايران به فضا مي‌شويم

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: در آينده نه چندان دور با پرتاب ماهواره فجر وارد نسل جديدي از پرتاب ماهواره‌هاي جمهوري اسلامي ايران به فضا خواهيم شد. سردار احمد وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با حضور در سازمان صنايع هوافضاي وزارت دفاع و كاركنان اين صنعت طي سخناني، با تشكر و قدرداني از تلاش خستگي‌ناپذير و مجاهدت كم‌نظير مديران،


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: ماهواره , فجر , فضا , پرتاب ماهواره فجر , نسل جدید پرتاب ماهواره ,



جریمه تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولان غایب
نوشته شده در دو شنبه 13 بهمن 1393
بازدید : 623
نویسنده : محمد رضا نجفی

مقررات جریمه تعیین تکلیف وضعیت خدمتی شامل مشمولان غایب در انتظار تصویب مجلس

 

به گزارش اداره اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا،سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد:مقررات جریمه در نظر گرفته شده برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی مشمولینی است که بیش از 8 سال غایب و سن آنان بین محدوده 27 تا 50 سال می باشد.
این اطلاعیه می افزاید،با توجه به اینکه این موضوع در لایحه بودجه سال 94 پیش بینی شده لذا در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی ، این مقررات با در نظر گرفتن مبلغ جریمه تعیین شده از سال 94 اجرایی خواهد شد.
گفتنی است :سازمان وظیفه عمومی ناجا به محض دریافت بخشنامه مربوط به جزئیات این مقررات ، اخبار مربوط به آن را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان در سایت پلیس به نشانی www.vazifeh.police.ir اطلاع رسانی خواهد کرد، لذا متقاضیان از مراجعه به سازمان وظیفه عمومی خود داری نمایند.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: ظام وظیفه- طرح مشمولان غایب بیش از 8 سال -خدمت سربازی ,



بازدید : 506
نویسنده : محمد رضا نجفی

بخشی از مهم‌ترین عناصر و شبکه‌های فعال در اینترنت که مأموریت ترویج فساد و استحاله سبک زندگی ایرانی را در دستور کار داشتند، شناسایی و تعدادی ازآن‌ها دستگیر شدند. در پی اجرای پروژه «عنکبوت» با هدف ناامن‌سازی شبکه‌های اجتماعی غربی برای تولیدکنندگان محتوای غیراخلاقی، مبتذل و مستهجن، مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم به اطلاع مردم عزیز و غیور ایران اسلامی می‌رساند، در سایه عنایات حق‎تعالی و توجهات ویژه حضرت ولی‌عصر (ارواحنافداه) با تلاش‌های مجاهدانه پاسداران حریم امنیت میهن سرفرازمان، بخشی از مهم‌ترین عناصر و شبکه‌های فعال در اینترنت که مأموریت ترویج فساد و استحاله سبک زندگی ایرانی - اسلامی و هدف قرار دادن نهاد مقدس خانواده در سطح کشور را در دستور کار داشتند، شناسایی و تعدادی از آن‌ها دستگیر شدند. براساس اشراف کامل به‌دست‌آمده، این شبکه با سوء استفاده از بستر اینترنت و با حمایت پنهان و غیر مستقیم دولت‌های غربی، توانسته بود طی 2 سال فعالیت در پوشش موضوعات فرهنگی - اجتماعی، در قالب حدود 350 صفحه، تعداد قابل توجهی از کاربران را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک مخاطب خود قرار دهد. این شبکه عموماً در جریان‌های رسانه‌ای که بیگانگان هدایت آن را به عهده داشتند، مورد سوء استفاده دستگاه رسانه‌ای ضد انقلاب قرار می‌گرفته است. تلاش برای ترویج فرهنگ اباحه‌گری، سست کردن و نفی نهاد خانواده، تمسخر اعتقادات و ارزش‌های دینی، ترویج روابط خارج از قواعد اخلاقی، انتشار تصاویر خصوصی دختران جوان -که باعث شکل‌گیری اختلافات بسیار در خانواده‌ها و احیاناً از هم پاشیدگی آن‌ها شده است-، سوء‍‌استفاده از نوجوانان و جوانان اعم از دختر و پسر و تولید و توزیع مطالب غیر اخلاقی و ضد دینی در قالب مطالب زرد و عامه‌پسند در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، برخی از عناوین فعالیت‌های این شبکه بوده است. دیگر آن‌که اغفال زنان و دختران عضو فیس‌بوک، زمینه کسب درآمد نامشروع و تأمین معاش اعضای این شبکه را فراهم کرده بود. شایان ذکر است اشراف اطلاعاتی شکل‌گرفته در بستر رسانه‌های اجتماعی موجود در فضای مجازی کشور، گویای فعالیت‌های خلاف قانون و شرع، به اشکال مختلف در سایر رسانه‌های اجتماعی است که عموماً از سوی افراد شرور و سابقه‌دار شکل می‌گیرد و در همین مجال با نیتی خیرخواهانه به یکایک آنان هشدار داده می‌شود تا بساط فسادگستری خود را جمع کرده و دست از پیروی شیطان لعین بردارند که در غیر اینصورت بر اساس قانون با برخورد دستگاه‎های اطلاعاتی و قضایی مواجه خواهند شد. در پایان از فعالان فضای مجازی که با گزارش‌های مستمر خود، پاسداران حریم امنیت مردم را یاری می رسانند تقدیر و تشکر به عمل می‌آید. اهم اقدامات و اقاریر متهمان این شبکه، در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع عموم مردم شریف ایران خواهد رسید. مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سایبری سپاه


:: موضوعات مرتبط: اخبار , حوادث و وقایع , ,
:: برچسب‌ها: سپاه , شبکه اجتماعی , اطلاعیه ,



بازدید : 537
نویسنده : محمد رضا نجفی

 

 

ئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه شهادت اعضای این حزب بر توانایی و قدرت مقاومت می‌افزاید، گفت: صهیونیست‌ها با حمله به مبارزان مقاومت در قنیطره مرتکب حماقت شدند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی مراسم بزرگداشت شهید "محمد عیسی" در شهرک "عربصالیم" در جنوب لبنان تاکید کرد: صهیونیست‌ها می‌دانند با حمله خود به مبارزان مقاومت در قنیطره سوریه حماقت کرده و مرتکب اشتباه شدند. رهبران صهیونیست با حماقت و نادانی می‌پرسند حزب الله در قنیطره چه کار می‌کند. صهیونیست‌ها می‌دانند تمامی این تلاش‌ها امکان ندارد آن‌ها را به چیزی برساند. وی افزود: آنچه در قنیطره رخ داد نشان داد که محاسبه‌های اسرائیلی‌ها همچنان اشتباه از آب در می‌آید. شهادت رهبران و مبارزان مقاومت نیز دلیل دیگری برای پیروزی جدید در این مرحله حساس است و این چیزی است که ما منتظر آن هستیم. صفی الدین خاطرنشان کرد: آنچه رخ داد نشان داد که در واقع طرح اسرائیلی‌ برای نابودی سوریه و ضربه زدن به مقاومت وجود دارد و با این مساله همکاری میان صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها ثابت شد. حمله به پایگاه‌های ارتش لبنان در البقاع دلیلی بر این همکاری است. پس از رخداد اخیر قنیطره آیا کسی در طرح آمریکایی اسرائیلی در سوریه شک دارد؟! وی تصریح کرد: اسرائیل از تکفیری‌ها در سوریه حمایت به عمل می‌آورد؛ تکفیری‌هایی که لبنان و ارتش این کشور را هدف قرار می‌دهند. اقدامات ارتش در راس بعلبک و دیگر مناطق اقدامات درستی است و لبنانی‌ها باید در کنار ارتش بایستند. صفی الدین تاکید کرد: ارتش و مقاومت در سایه رخدادهای منطقه برای حفظ وطن جانفشانی می‌کنند؛ این رخدادها مساله ساده‌ای نیست بلکه لبنان را با خطر واقعی مواجه می‌کند برای همین ما باید تفنگ‌هایمان را در دست داشته باشیم. انتهای پیام 
کد خبرنگار: 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



حمله برق آسای حزب الله لبنان به رژیم صهیونیستی
نوشته شده در پنج شنبه 9 بهمن 1393
بازدید : 566
نویسنده : محمد رضا نجفی

حزب الله لبنان، حمله امروز به ارتش اسرائیل را برعهده گرفت و آن را انتقام حمله اخیر ارتش اسرائیل به اعضای حزب الله لبنان در منطقه قنیطره سوریه دانست.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



بازدید : 536
نویسنده : محمد رضا نجفی

نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی و آمریکایی درباره لزوم شناخت اسلام واقعی از منابع اصلی خود واکنش‌های زیادی را در میان رسانه‌های عربی منطقه و جهان داشت به گونه‌ای که برخی از این رسانه‌ها‌ متن کامل این نامه را منتشر کردند.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



خودکشی ۲ نوجوان عاشق در کرج
نوشته شده در چهار شنبه 8 بهمن 1393
بازدید : 566
نویسنده : محمد رضا نجفی

سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران، با اعلام این خبر گفت: حال عمومی «سمیرا» به شدت وخیم گزارش شده است…
دختر و پسرنوجوانی بعد از مخالفت والدین‌شان برای ازدواج از طبقه چهارم ساختمانی به پایین پریدند.

 
به گزارش ایسنا، ماموران نیروی انتظامی با تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی «۱۱۰» در جریان سقوط افرادی از چهارم ساختمانی قرار گرفتند.
 
ماموران کلانتری ۳۱ کوی کارمندان کرج، پس ازحضور درصحنه حادثه با جسد خون آلود پسرنوجوانی روبرو شدند که به علت نامعلومی خود را از طبقه چهارم ساختمانی به پایین پرتاب کرده بود.
 
ماموران نیروی انتظامی دربررسی‌های اولیه دریافتند که «آرش» ۱۷ ساله و «سمیرا» ۱۵ ساله از طبقه چهارم ساختمان به پایین پریده‌اند که «آرش» در لحظه سقوط جان خود را از دست داده، اما «سمیرا» از طریق اورژانس به بیمارستان شهید مدنی کرج انتقال داده شده است.
 
تلاش ماموران برای یافتن سرنخ‌های از علت وقوع این حادثه ادامه داشت تا این که کارآگاهان در تحقیق از والدین این دونوجوان دریافتند که این دو نوجوان به مدت یک سال بوده که با یکدیگر رابطه‌دوستانه برقرار کرده بودند و تصمیم بر ازدواج گرفته بودند که به دلیل مخالفت خانواده‌هایشان برای ازدواج دست به چنین اقدامی زدند.
 
سرهنگ یارندی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران، با اعلام این خبر گفت: حال عمومی «سمیرا» به شدت وخیم گزارش شده است.
 
وی به والدین هشدار داد: از فرزندان نوجوان خود مراقبت بیشتری کرده و با بیان دلایل منطقی فرزندانتان را از پیامدهای ناگوار دوستی‌های خیابانی و ازدواج‌های زودگذر آگاه کرده تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



دستگیری مداح خرافه گو در کرج
نوشته شده در سه شنبه 7 بهمن 1393
بازدید : 585
نویسنده : محمد رضا نجفی
جزئیات دستگیری مداح خرافه گو در کرج
گروه استانی «تیتریک»؛ این مداح اهل بیت (ع) دو شب گذشته در یکی از مراسم هیئت های مشهور شهرستان کرج که به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) برگزار شده بود با پراکنده گویی های تند و اهانت آمیز نسبت به سخنان روحانی جلسه و سخنان یک استاد تحلیلگر مباحث مذهبی ، در پی موضع گیری غلط  و ایجاد جو تفرقه آمیز بر آمد.


وی در حضور مستمعین عزادار با به زبان آوردن سخنان خرافه ای با عنوان "من سگ امام حسین هستم" به لطمه زنی به خود پرداخته و این خود زنی و حرکات آشوب برانگیز در حین خواندن روضه حضرت زهرا (س) ادامه داشته و لحظه به لحظه بر شدت آن افزوده میشد.

وی همچنین در ادامه جلسه با همان تندی و لحن اهانت آمیز به موضع گیری های تند و تفرقه آمیز نسبت به موضوع سخنان روحانی جلسه و سخنان یک استاد تحلیلگر مسائل اجتماعی و مذهبی در خصوص ایام محسنیه پرداخته و در طول سخنان بدعت آمیز خود با بکار بردن الفاظ بسیار ناپسند، افشاگری این استاد در مورد تشییع انگلیسی را مورد بررسی اهانت آمیز قرار داد.

عاقبت در انتهای جلسه این مداح که به گفته منابع موثق دارای سوابقی از این دست می باشد دستگیر و راهی بازداشت گاه شد.

عکس خبر تزئینی می باشد.

:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



دل نوشته به خدا
نوشته شده در سه شنبه 7 بهمن 1393
بازدید : 604
نویسنده : محمد رضا نجفی

گفتگو با خدا

***

گفتم اگر خوانم تو را؟گفتی اجابت میکنم

***

گفتم تو میبینی مرا؟گفتی نگاهت میکنم

***

گفتم ندارم توشه ای،گفتی عطایت میکنم

***

گفتم که ره گم کرده ام،گفتی هدایت میکنم

***

گفتم که اصلاحم نما ، گفتی عنایت میکنم

***

گفتم که میبخشی مرا؟گفتی کرامت میکنم

***

گفتم شود مومن شوم؟گفتی اشارت میکنم

***

گفتم اگر مومن شدم،گفتی بشارت میکنم

***

گفتم که یارم می شوی؟گفتی رفاقت میکنم

***

گفتم بهشتم میبری؟گفتی ضمانت میکنم


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



موج جدید اسلام حراسی
نوشته شده در سه شنبه 7 بهمن 1393
بازدید : 577
نویسنده : محمد رضا نجفی

پیرانشهر :: موج جدید اسلام هراسی:

موج جدید اسلام هراسی:
به گزارش جبهه جهانی مستضعفین، شبستان به نقل از «خبرگزاری فرانسه» نوشت، یک ایتالیایی جملات ضد اسلامی و توهین آمیز به پیامبر اکرم (ص) را روی دیوار و در ورودی کاخ پاپ های شهر «اوینیون» فرانسه حک کرد.

در این باره تصاویری از سر خوک روی دیوارهای بانک فرانسه و شهرداری اوینیون نیز ترسیم شده است.
نیروهای پلیس محلی فرد ترسیم کننده این تصاویر را در حال ارتکاب جرم دستگیر کرد.

متهم دلیل این توهین را در مشاجره ای توجیه کرد که ساعتی قبل از ارتکاب جرم با یک مسلمان مراکشی داشته است.

کاخ پاپ های شهر اوینیون فرانسه یکی از بناهای تاریخی است که توریست های زیادی از ان بازدید می کنند.

تا پیش از این،حک عناوین ضد اسلامی روی دیوارهای مراکز اسلامی و مساجد در فرانسه مرسوم بوده است، باید دید واکنش مقامات در قبال چنین توهینی که همزمان اسلام و مسیحیت را نشانه رفته است چه خواهد بود.

:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



بازدید : 553
نویسنده : محمد رضا نجفی
پیرانشهر :: تلاش عجیب یک روزنامه اصلاح‌طلب برای تطهیر توهین کنندگان به پیامبر/ شرق هم حامی دولت فرانسه شد!
 
تلاش عجیب یک روزنامه اصلاح‌طلب برای تطهیر توهین کنندگان به پیامبر/ شرق هم حامی دولت فرانسه شد! + عکس 1393/11/05

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا طی هفته های اخیر اقدامات صورت گرفته توسط سرویس های اطلاعاتی، امنیتی و جاسوسی غرب سبب شد تا بار دیگر کشورهای اروپایی شاهد ادامه پروژه اسلام هراسی در این قاره باشند و این بار فرانسه به عنوان مدعی دموکراسی، آرمان و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان سراسر جهان را زیر پا گذاشت و با توهین هایی که نثار پیامبر این دین مبین صورت گرفت، خشم مسلمانان سراسر جهان را برانگیخت.

 

این اقدام توهین آمیز توسط نشریه فرانسوی شارلی ابدو کافی بود تا عمال خود ساخته غرب به نام اسلام، اقدام به وحشیگری در کشور فرانسه کرده و روی به گروگانگیری به بهانه دفاع از پیامبر اسلام آورند. این در شرایطی است که عملیات تروریستی صورت گرفته در فرانسه دقیقا توسط همان افرادی مدیریت شد که در سال ها و ماه های اخیر، گروهک های تروریستی داعش و القاعده را تحت حمایت خود قرار داده بود.

 

اما نکته جالب توجه در این زمینه، تحرکات احمقانه برخی رسانه های داخلی در ماجرای توهین به پیامبر اکرم(ص) بود که در پی آن حتی کار به جایی رسید که روزنامه مردم امروز به دلیل انتشار تصویری با عنوان "من شارلی هستم"، توقیف شد. چند روز بعد نیز مردم شهر تهران در اعتراض به توهین به پیامبر اکرم مقابل سفارتخانه فرانسه در خیابان نوفل لوشاتو تجمع کردند اما هیچ یک از روزنامه های اصلاح طلب، خبر و تصویری از این تجمع در صفحات خود منتشر نکرد تا نشان دهند سیاست زدگی این جریان به حدی رسیده که حتی برای پیامبر اسلام نیز حاضر به از خودگذشتگی نیستند.

 

حالا این بار نوبت به روزنامه شرق رسید تا به حمایت از دولت فرانسه پرداخته و تجمع اعتراضی مردم تهران را مورد نکوهش قرار دهد. شرق در این باره نوشت: "تظاهرات در تهران این سوال را ایجاد می کند که آیا اقدام شارلی ابدو طرف اعتراض ماست یا دولت و ملت فرانسه؟ گویی آن تصویر را دولت فرانسه کشیده و مدیرمسئول شالی ابدو هم وزیر خارجه آن کشور بوده است."


:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد